با حضور علی کریمی و حمید استیلی ؛ شهردار منطقه 21 با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه ثارالله دیدار کرد
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 

شهردار منطقه 21 همراه با علی کریمی و حمید استیلی با حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در آسایشگاه ثارالله دیدار کردند.

به گزارش " تهران سما " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، علی کریمی،حمید استیلی و دکترسلیمی شهردار منطقه 21 به منظورگرامیداشت یاد و خاطره جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی با حضور در آسایشگاه ثارا.. با این بزرگ مردان دیدار وگفت و گو کردند.

دکترمصطفی سلیمی شهردار منطقه 21 در این دیدار گفت: جانبازان و ایثارگران حماسه هشت سال دفاع مقدس سلحشوران و دلاورمردانی هستند که درسال های تجاوز ناجوانمردانه عراق علیه ایران مردانه ایستادند تا حتی یک وجب از خاکمان به دست اجانب نیفتد.

وی توفیقات امروز کشور را حاصل رشادت بزرگ مردان جانبازی که امروز در آسایشگاه های مختلف حضور دارند دانست.

بر اساس این گزارش ، علی کریمی ، حمید استیلی و دکتر سلیمی با حضور در جمع این جانبازان دقایقی با آنها به گفت‌و گو پرداختند و علی کریمی نیز پیراهن شماره 8 خود را به این جانبازان هدیه داد.

علی کریمی در این دیدار گفت: مدیون  جانبازان حماسه هشت سال دفاع مقدس هستیم و انشاا... خداوند شما را برای این مملکت ومردم نگه دارد.

وی افزود: افتخار می‌کنم که امروز در جمع شما عزیزان حضور دارم و امیدوارم بتوانم این لیاقت را داشته باشم که همیشه در کنار شما باشم. امروز را در زندگی‌ام فراموش نمی‌کنم ،زیرا روز بزرگی برای من بود.

حمید استیلی نیز خطاب به جانبازان گفت: شما سرمایه‌های ایران اسلامی هستید و مدیون شجاعت، ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی شما هستیم. وظیفه خود دیدیم که در جمع شما حضور یابیم. شمایی که  برای ملت ایران بسیار بزرگ هستید.از همه چیز خود گذشتید و با گذشتن ازجان خود سلامت خود را در راه دفاع از میهن اسلامی به مخاطره انداختید تا حق بر باطل پیروز شود.

در پایان این دیدار ، برخی از این جانبازان که طرفدار پرسپولیس و علی کریمی بودند از این بازیکن با اخبلاق فوتبال کشور و حمید استیلی قدردانی کردند.

مسئولان آسایشگاه ثارالله نیز از شهردار منطقه 21 ، علی کریمی و حمید استیلی تشکر کردند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:علی کریمی , استیلی , قالیباف,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب